fredag 29 november 2013

Extra uppbackning

I måndags var jag och gjorde en bikefit på min nya landsvägscykel som jag kommer att köra på under kommande säsong. Jag var hos min cykelsponsor Racerdepån. En mycket bra sponsor som ger mig mycket stöd i min satsing, riktigt bra uppbackning som söker det optimala för mig som elitsatsande triathlet.

Cykeln är en Scott Foil 10, 2014 modell, utrustad med komponenterna Ultegra.

 
 



När jag ändå var hemma under helgen så passade jag på att åka till Bringwell hemma i Falköping.
Där fick jag lite extra påfyllning av recoverypulver + en burk järntabletter. Recoverypulvret är av sorten female som är lite snällare mot magen.

Gjorde här i Motala för några veckor sedan ett blodprov som visade att jag hade lite låga järnhalter. Så därför har jag börjat att äta järntabletter. Tycker det är konstigt att jag har järnbrist, jag som är uppväxt på leverpastej, märkligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar