söndag 12 januari 2014

Bra start på året!

Den här veckan har varit en väldigt bra vecka för mig. Jag har fått ihop väldigt många timmar och det är jag jätte nöjd med. Skriver nedan en summering av veckan.

Måndag: -3 timmars tur på crossen. Fint väder.
               - 45min bål
               - 65min lätt jogg

Tisdag: - 80min Simning
             - 40min styrka
             - 30min lätt jogg

Onsdag: -85min lätt simpass
              -70min F3 testcykel

Torsdag: -70min lätt testcykel + fart på slutet
               -80min styrketräning
               -2h simning

Fredag: -1h lätt löpning
             - 1h simning
             - 45min lätt testcykel
             - 2h styrketräning (30min bål)
             
Lördag: VILODAG!


Söndag: -100min testcykel med fart
              -30min bål

Totalt hamnade jag på 21 timmar, väldigt nöjd.
Tyvärr har det inte blivit några kvalitetspass inom löpningen för att jag har tyvärr fått tillbaka lite smärta i mina benhinnor. Har ett par skoinlägg som är påväg som jag hoppas kan hlälpa.
Ska även till massören imorrn.

Bloggen har hamnat i lite skym undan men läget här uppe i Motala är bra och träning och skola flyter på bra. Just nu så sitter jag i soffan och kollar på skidor på TV.
Har även kommit lite snö till Motala nu och hoppas att det kan fortsätta så man kön kör lite längdskidor, det vore kul.

Ha det bra!
         

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat och lycka till i fortsättningen / farmor

    SvaraRadera
  2. Du är inte dålig du:-)
    Ha det så bra!
    Carola

    SvaraRadera