söndag 17 februari 2013

Bra sista dag.

Sista dagen på Sportlovet idag blev väldigt lyckad. Jag började med att köra ett simpass på 3 km med IK Wilske. 6 stycken var vi i vattnet, helt prefekt. En bana för sig själv.
Efter simpasset gick jag och pappa till Odenhallen och fick teknikträning av en tyngdlyftningsdomare, bra koll på tekniken alltså. Fick hjälp med bl.a styrkelyft, marklyft m.m. Riktigt lärorikt och bra träning.
På eftermiddagen åkte jag och pappa till IK Wilskes årsmöte. Tror jag sänkte medelåldern med 20 år..
Väl på mötet så fick jag och en annan kille som tävlar i Friidrott ett stipendium.
Stipendiumet var på 1000 kronor. Jag tackar styrelsen i IK Wilske jätte mycket och det var en stor ära och få det. Känns som en skön uppmuntran till fortsatt satsning.
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar