onsdag 13 februari 2013

Scott.

För några veckor sedan så fick jag hem min beställning ifrån Scott. Blev riktigt glad när jag fick se lådan i mitt rum. Hade gått och väntat väldigt länge på att det skulle komma, kul när det kom.
Från vänster: cykeltröja + byxa, Triathlondräkt, Trikeps, glasögon och en T-shirt. Det som inte har kommit än är mina Triathlonskor och ett par cykelhandskar sen var det något mer som jag inte riktigt kommer ihåg vad det var. Sen var det något mer som jag vet vad det var.....bild kommer imorgon förhoppningsvis.
 
Igår var jag och pappa på BikeFit på Racerdepån. Alltså att man gör inställningar på cykeln, kollar lite hur man sitter och lite andra små saker, kul och intressant. Tror vi höll på i över 3 timmar med mig och pappa.
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar