söndag 24 februari 2013

Grym Vecka!!!

Ja det var det verkligen, en grym vecka alltså.
Jag har fått ihop väldigt mycket träning och målet med veckan var att träna 800 minuter.
Det klarade jag, och fick ihop 827 minuter, riktigt nöjd med det.
Gött att kunna sätta upp mål och klara dem.
Idag skulle jag egetligen gjort ett simpass på morgonen men så blev det inte, p.g.a tävling.
Istället körde jag cykelcross med cykelklubben, blev en runda på dryga 7 mil.
Jag fick verkligen slita ont, hade dubbdäck fram och bak som vägde bly... det är då träningen ger.
Men det var inte slut på träningen efter det passet, klockan 16.00 så åkte jag och körde ett styrkepass i 90 minuter, bra pass det också.
I allmänt så är jag riktigt nöjd med min vecka, på´t imorrn igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar