lördag 3 augusti 2013

Malmö!

Dagen började väldigt tidigt med uppgång klockan 6.10 sedan avfärd till Malmö. Lång resa, hela 4 timmar...tyckte det gick väldigt bra ändå, sov mycket och samtidigt musik i öronen. 

Väl framme i Malmö gick vi i lite affärer, hämtade ut min nummerlapp bl.a. Köpte även ett par nya löparskor, riktigt nöjd med dem. Väldigt sköna och bra passform. Vi käkade även lite mat, god pizza för min del. Från pizzan till incheckning till hotellet. Park Inn heter hotellet, vi bor på högsta våningen. Väldigt fint hotell. Har även hunnit med och kollat banan så jag vet vart jag ska köra. 

Cyklade även banan med en kompis, eller banan...haha vi cyklade delar av banan. Till mestadels så cyklade vi fel, hoppas det är bra markering imorgon.

Snart så ska jag, mamma och pappa ta och äta mat på ngn restaurang.

Just nu känner jag mig riktigt laddad och ser verkligen fram emot morgondagens tävling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar