måndag 11 mars 2013

Duathlon & Våtdräkt

Idag körde jag ett ordentligt träningspass, duathlon. Jag började med att köra 36 kilometer cykelcross och direkt när jag kom hem så gav jag mig ut och sprang 5 snabba kilometer. När jag hade cyklat halva cykelsträckan så var jag tvungen att stanna och gå runt lite. Frös ganska ordentligt om tårna. Jag tog också lite gel och drack lite vatten. Sen fortsatte jag att cykla hela vägen hem. Fick inte så hög hastighet på cykelmomentet för att det var väldigt kallat.  När jag skulle ge mig ut och springa så kände jag inte mina fötter, så kallt var det faktiskt. Men det struntade jag i och sprang väldigt snabbt. Riktigt nöjd med detta pass. Nästa mål med 5km löpning är under 20 min.
CYKLINGEN                       LÖPNING
Tid: 1h31min54sek                 Tid: 20.41 min
Sträcka: 36,31km                   Sträcka: 5,01km
Snitthastighet: 23,68km/h        Snitthastighet: 4,08 min/km

Här nedan ser ni en bild på min våtdräkt som jag kommer att använda mig av tävlingssäsongen 2013.
2xu r3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar