torsdag 21 mars 2013

Hockeykarriären är över

För några dagar sedan så tog den slut, hockeykarriären. Den avslutades med 2 matcher i Fotskäl mot Falkenberg och Fotskäl. Vi vann med 8-0 mot Falkenberg, gjorde den matchen mål på straff, kulkul.
Sista matchen för karriären avslutades med en vinst med 5-2 mot Fotskäl. Skönt att avsluta det hela med en vinst. Sista bytet så sa en av tränarna att vi skulle gå ut och tömma allt. Det gjorde jag verkligen, jag avslutade med en fight då det bara var 2 sekunder kvar av matchen. Men jaja kul har det varit iallafall. Hockeykarriären har varit en stor del utav mitt liv ända sen jag var 4 år. Hockeyn har verkligen varit ett äventyr, alla dessa minnen. Skratt, vinster, förluster, läger, träningar ja allt.
Men nu har jag lagt skridskorna på hyllan, TACK FÖR ALLT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar