lördag 9 mars 2013

Hockeykarriären går mot sitt slut...

Japp det gör den faktiskt.
Idag spelade jag sista serie matchen med A-pojk mot Töreboda. Kul att avsluta säsongen med en vinst med 3-5. Tyckte jag gjorde bra ifrån mig faktiskt. Nu är det en mini cup kvar och en avslutning sen är det slut..
Hockeykarriären har lagt all grund till min kondition och styrka. Avslutar hockeykarriären i år och har därmed spelat hockey i 12 år. Har haft väldigt många hockeyminnen.
De två roligaste minnena är Cupen i Tyringe som vi vann.
Andra bästa minnet var hockeylägret i Norrköping, Stadium Sports Camp.
Tack för allt det har varit skit kul.
 
Från matchen idag. (Uppvärmning) 2013
 
Vinsten i Tyringe. 2010
Stadium Sports Camp 2010


1 kommentar:

  1. Härliga minnen med hockeyn :) men nu väntar nya äventyr, mest för dig såklart, men även för mig och pappa. Ser vi fram emot. Kram mamma

    SvaraRadera