lördag 23 mars 2013

Påsklov...

...är det nu och det är riktigt skönt.

Idag har det blivit mycket och bra träning. En träningsrikdag alltså. Jag började med att åka till badet 7.45 imorse för att köra intervaller på löpband och distanssimning.
Löpningen bestod av 4x4 min, 8% lutning och 13km/h. 4 min joggvila mellan varje, uppvärmning + nerjogg också. Simningen trodde jag att det skulle finnas en tränare på plats, men nej. Jag hade ingen riktigt bra tanke på något pass jag kunde simma så det fick bli ett distanspass på 3 km.

Eftermiddagens träning bestod av 90 min styrketräning på Glädjen (gym i Kinnarp). Körde lite blandade övningar, ex marklyft, knäböj mm. Mamma var också med och tränade, pappa satt brevid.
Inte nog med att det var en bra träningsdag idag. Jag börjar ju faktiskt mit påsklov på måndag, den veckan ska jag försöka få ihop mycket med träning.

1 kommentar:

  1. Tack för ett bra träningspass ! Kul att träna med dig grabben :) Mamma

    SvaraRadera